Здравейте,някой да е имал такъв проблем с температурата.Вече няколко пъти засичам че температурата на( боксер 1.3) си играе.Като я запаля сутринта си загрява до 80 градуса,после по някое време отива на 90,95 и около 100 и чак тогава оба4е много бързо се връща малко под 80,това е по време на движение,иначе рядко може да загрее повече от 85 на място.Е температрата на въздуха е -5/6
Известие
Collapse
No announcement yet.
температурата играе
Collapse
X
-
ами преди като че ли по рано се включваха,един път в задръстване отиде над 100,ако е превъртяла няма ли да прегрее все пак я карам около 30 мин. и температурата пада като отвори клапана ама изведнъж са около 5 секунди
---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:28 ----------
антифриза в казанчето се покачва когато се вдига температурата и като отвори г. кръг пак си пада,но от маркучето за (обезвъздушаването) след дросел не циркулира вода само като подам яко газ след няколко секунди се понадига леко нивото в маткуча,в смисъл тече от време на време.
Comment
-
Датчика за температурата на мотора е на блока. А датчика за перките е на радиатора. Ако не ти върти помпата, топлата вода не циркулира, а си стои в мотора и затова перките не включват дори и на 100 градуса. Затова питах.
Иначе ротора си се върти, просто превърта около оста и не може да движи водата ефективно.
Продължавам да мисля, че е помпата.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Ако двигателя вдига над 90 градуса, а маркуча към радиатора е само леко топъл, почти сигурно е помпата. Потърси, имаше подобни теми за проблем със загряването на боксерите.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Тонов ти позна беше превъртяла в оста,турбинката беше пласмасова,сега ве4е е метална.Смяната не е от най лесните отне ми 5 часа даже смених и агранажите .Благодаря на всички които се отзоваха и специално на Сашо Лисан за бързата доставка на частите.
Comment
Comment